Deze babysite is een onderdeel van groeimee.nl
Maak zelf een gratis babysite | inloggen
Ayida's Adventures

First snow of the year!

Hoi allemaal,

Bij jullie is de winter tijd in gegaan  gisteren nacht hier heeft het voor het eerst gesneeuwd gisteren. Vandaag ben ik lekker met papa naar buiten geweest, alles is zo mooi wit en het is niet al te koud maar dat zal wel snel veranderen.

Mama is op reis en komt woensdag weer terug, maar ik kan gelukkig iedere dag met mama skypen of bellen. Zondag moet mama weer op reis naar Singapore dat is gelukkig maar een weekje. Nu lekker  met papa thuis en door de weeks overdag is de nanny hier.

Nu alweer 9,5 maand oud en alles was goed tijdens de laatste check was weer gegroeid en goed aangekomen . Wel moeten we uitkijken omdat er in de regio een polio uitbraak is, maar ik heb al mijn inentingen gehad.

voor de rest gaat alles goed ik kruip de hele kamer door en als er maar iets is waar ik me aan kan optrekken dan sta ik. ook heb ik een loopwagen van papa en mama gekregen en daar race ik de hele kamer mee door. Wel heb ik wat last van mijn tandjes die door komen en ik heb nu 8.

nou ik ga nu lekker in mijn badje en dan lekker naar bed. groetjes aan iedereen daar in Nederland.

Kusje

Eindelijk een Nanny gevonden

Hehe

Hier weer eens een berichtje uit China. We hebben eindelijk een Nanny gevonden om overdag voor Ayida te zorgen. nou het heeft lang geduurd maar we hebben nu een hele goede gevonden en het beste is ze woont in het zelfde gebouw.

Vanaf maandag gaat Ayida overdag naar de nanny en deze week naar de Day care waar ze vandaag voor het eerst is geweest. ze heeft de hele dag gehuild en wilde niet eten en niet slapen. nou wat was ze happy toen ze mama weer zag.  Nu maar hopen dat het morgen weer wat beter gaat.

Voor de rest is alles goed hier en we hebben net de China eurasia EXPO gehad dat was voor Halisha wel fijn zij had de hele week vrij. Ik heb de hele week hard gewerkt en dagen gehad met maar drie uurtje slaap en geen tijd om zelfs naar huis te gaan. Dit omdat ik 1 president en drie Vice presidents en een paar Prime Ministers op bezoek had.

Groetjes

Back in China

Na een lange reis ben ik weer in China, nou ik moet zeggen dat het allemaal super ging en ik heb de hele terug reis geslapen. De vlucht was 11 uur en ik heb er 10 van geslapen. In Beijing hebben we een nachtje geslapen en de dag erna hebben we de laatste vlucht naar Urumqi gedaan.

Nu na twee dagen thuis, ben ik weer wat uitgerust, het was heel leuk om in Nederland op bezoek te komen en het zien van opa, Oma ooms en tantes, vriendjes en vriendinnetjes. En we hebben een hoop leuke dingen gedaan en ik wil ook iedereen bedanken voor de leuke kaartjes en kado’s. Papa en Mama hebben een koffer er bij moeten kopen om het allemaal mee naar China te nemen.

Ik heb ook wat foto’s op de site gezet.

I arrived in Holland!!!!

Hoi allemaal,

Na een heeeele lange reis ben ik gisteren eindelijk in Nederland aangekomen. En heb ik al met opa en oma en de rest van de familie mogen spelen.

Gisteren waren 11 uurtjes in het vliegtuig, maar dat ging allemaal goed........ik heb lekker geslapen en gespeeld tijdens de vlucht. en opa en oma hebben ons toen op gehaald van het vliegveld het was echt super om opa en oma eindelijk te zien.

Wel heb ik een jetlag en was vannacht al om twee uur wakker  en heb daarna bijna niet meer kunnen slapen. hoop dat het vanavond beter gaat.

Groetjes Ayida

Packed my bags, I am ready to go!!!!

Koffers zijn gepakt, de grote reis gaat vandaag beginnen. Helaas heeft papa nog wat dingen die hij moet doen in Beijing, Maar zondag avond ben ik in Nederland.Laughing

Vandaag is het eerste gedeelte Urumqi naar Beijing dat is gelukkig maar 4 uurtjes en de vorige twee vluchten heb ik de hele tijd geslapen. In Beijing moeten we nog wat dingetjes doen, Geert en Martijn zijn ook in Beijing daar hebben we Zaterdag avond me afgesproken.

Dan gaan we Zondag middag weer in het grote vliegtuig naar Nederland waar ik Zondag avond aankom……..dit is wel een iets langere vlucht…….Maar als ik daar aankom kan ik Opa en Oma zienTongue out!!!  En de rest van de Familie wacht thuis op mij.

Tot snel

Ayida

I am coming to Holland!!!!!!!

Eindelijk……alles is rond, de papieren zijn in orde. En ik kan jullie nu vertellen dat ik eraan kom. Waneer weet ik nog niet zeker…….maar we hopen 24 April in Nederland te zijn en blijven dan voor een maand.

Laughing

Hopelijk tot snel

Eindelijk is het voorjaar in Urumqi, China

Hehe ik heb lang moeten wachten maar de laatste paar dagjes was het echt lekker weer en ben er lekker op uit geweest. Het is nu overdag boven de 10 graden en het zonnetje scheen lekker de laatste paar dagen. In de nacht is het wel nog rond het vriespunt en het weerbericht voor volgende week voorspeld weer sneeuwFrown.

Van de week zijn we weer druk bezig geweest met mijn EXIT visa, zodat ik eindelijk bij jullie kan zijn en ik mijn opa en oma, ooms en tantes, vriendjes en vriendinnetjes kan ontmoeten. Helaas is het allemaal een beetje een rompslomp en duurd allemaal veel langer dan verwacht. Dit betekend dat ons bezoek naar Nederland nog niet geboekt kan worden en ons plan om in April te komen misschien ook niet gaat lukkenFrown.

Pap en Mam gaan volgende het nog eens proberen via een andere weg…..als dat allemaal snel gaat kan ik heel misschien toch nog in April komen.

Verder gaat het allemaal heel goed met mij, papa en mama zeggen dat ik echt een heel vrolijk meisje ben en ik lach de hele dag doorLaughing.

Groetjes en kusje uit China,

Ayida

Eindelijk ben ik een echt Hollands meisje

Hoi allemaal,

Ik vind het echt super leuk dat zo veel mensen naar mijn foto album kijken, en af en toe een berichtje voor mij achter laten.

In de laatste 68 dagen heb ik al heel veel leuke dingen gedaan en veel nieuwe dingen geleerd. Maar ik moet wel zeggen dat de trip naar Beijing echt super was. Voor het eerst in het vliegtuig was echt leuk en het ging zonder problemen, ik heb bijna de hele vlucht geslapen. Alleen voor de landing was ik wakker omdat de oortjes even pijn deden maar na wat water te drinken was dat weer over. De landing was ook een beetje bumpy.

We gingen naar Beijing voor mijn een Nederlands paspoort, alleen toen we bij het hotel aan kwamen was de concierge papa's tas vergeten uit de taxi te halen. In die tas zaten alle documenten, papa en mama's paspoort, mama's ID kaart, mijn geboorte certificaat en papa's laptop.Dus dat was effe paniek.......maar de volgende morgen had de politie de taxi en de tas gevonden. Daarna zijn we snel nog naar de ambassade gegaan.

De rest van de week hebben we lekker rustig aan gedaan, veel gelopen, shopping en lekker uit gegeten. Ook hebben we met Ome Martijn gegeten en met veel van Mama's vrienden. In Beijing was het lekker weer...niet zo koud als hier in Urumqi en ik vond het dan ook heerlijk om buiten te zijn. Vrijdag net voor we weer terug gingen naar Urumqi heeft Papa mijn paspoort op kunnen halen en nu ben ik echt een Hollands meisje.

Nu zijn we weer terug in Urumqi en gaat papa mijn Visa regelen en zodra we dat hebben komen we in April lekker naar Nederland. Ik kijk er nu al echt naar uit om alle ooms en tantes, vriendjes en vriendinetjes, maar vooral opa en oma te zien. Papa kan ook niet meer wachten om naar Nederland te komen.

Aaauuuh nu ben ik moe en ga ik een dutje doen....

Hopelijk zie ik jullie allemaal in April

Kusje

Ayida

« Vorige pagina | Volgende pagina »

Ik heb een zusje!!

Laatste reacties

Meer reacties

Blijf op de hoogte!

Laat je e-mail achter en ik stuur je een mailtje als ik een nieuw verhaal of nieuwe foto's op de site heb gezet.